Veelgestelde vragen

Bestellen & betaalmethoden

Winkelen bij Arganian is makkelijk! Door onderstaande stappen te volgen plaats je een bestelling.

1. Vul je winkelwagen
2. Bekijk je winkelwagen
3. Log in of ga verder als gast
4. Vul je adresgegevens in
5. Kies je betaalwijze
6. Controleer je gegevens

Voordat je jouw bestelling voltooid controleer je nog even je winkelmandje, adresgegevens en betaalwijze. Klopt alles? Voltooi dan je bestelling!

Lukt het toch niet? Laat het ons dan gauw weten zodat wij jou verder kunnen helpen!

We accepteren de volgende betaalwijzen: iDeal, PayPal, Bank overschrijving, Bancontact/Mister Cash en tegoedbonnen.

 

Als je ziet dat een product niet meer voorraad is, dan kan je je email achterlaten onderin het product. Zodra wij het weer hebben aangevuld dan krijg je automatisch een bericht in je mail. Dus hou dat goed in de gaten!

Ze zeggen weleens wie vraagt wordt overgeslagen :-P, nee maar wij hebben inderdaad soms ook leuke kortingscodes volg ons op social-media, want wij delen de kortingscode vaak via daar.

Volg ons op:
Instagram: Arganian.nl
TikTok: Arganian.nl

Na het afronden van je bestelling krijg je altijd een orderbevestiging in je mail, dat gaat geheel automatisch.

Heb je toch nog steeds niet binnengekregen? Dan kan het zijn dat de orderbevestiging in je ongewenste mail terecht is gekomen.
Is dat ook niet het geval? Wellicht heb je dan een typfout of een verkeerde email ingevuld, dit komt heel vaak voor. Heb je gecontroleerd en je weet zeker dat geen van de bovenstaande heeft plaatsgevonden? Neem dan contact met ons op, dan kijken wij waar het mis is gegaan.

Bezorgen en retourneren

Nederland:

Bestel jij voor 17.00 uur op een werkdag, dan wordt je bestelling vaak de volgende dag al bezorgd. Het kan zijn dat door drukte dit een dag kan uitlopen. Daarom hanteren we een levertijd van 1-2 Werkdagen.

België & Duitsland

Bestel jij voor 17.00 uur op een werkdag, dan wordt je bestelling binnen 2 werkdagen bezorgd .Het kan zijn dat door drukte dit dit een dag kan uitlopen. Daarom hanteren we voor België een levertijd van 1-3 Werkdagen.

Verzending:

Bestellingen worden verstuurd op werkdagen van maandag tot en met vrijdag, met uitzonderen van feestdagen.

Zodra jouw bestelling klaar staat voor verzending krijg jij een track and trace code in jouw mail. Houd goed jouw mail in de gaten zodat je weet wanneer je jouw pakket kan verwachten.

Wanneer een pakket niet bij u afgeleverd kan worden op dinsdag tot en met zaterdag, wordt er een poging gedaan om het bij de buren te bezorgen. Lukt dat ook niet?
Dan wordt uw pakket naar een dichtstbijzijnde afhaallocatie gebracht, dit zie je dan ook in je track and trace. Je hebt dan uiterlijk 1 week de tijd om uw pakket op te halen van de afhaallocatie.

LET OP:
PostNL-koerier laat je niet weten middels een briefje in de brievenbus dat hij/zij is geweest en u niet heeft getroffen.

Ziet u in de track and trace dat het een brievenbus pakket is? Dan hoeft u uiteraard niet thuis te blijven.

 

Laat dat aan ons weten in de notities bij uw bestelling, dan kunnen wij dat vermelden op de verzendlabel, zodat de postbezorger daar rekening mee kan houden.

Ben je niet tevreden met een product of wil je om wat voor reden ook terugsturen? Dat kan! Wij bieden 14 dagen bedenktermijn na ontvangst van het product. Zijn de 14 dagen verstreken dan is dit helaas niet meer mogelijk.

Wanneer kan je een product retourneren?:

  • Het product moet in originele staat zijn. Dus ongeopend, zonder schade, niet gebruikt.
  • Het product dient binnen de wettelijke termijn te worden geretourneerd.

1. Stuur een e-mail naar: info@arganian.nl. of ga naar onze contactpagina. Vermeld de producten die je wilt retourneren en wat je bestelnummer is. Na melding heb je 14 dagen de tijd om het product terug te sturen.

2. Stuur de producten die je wilt retourneren op naar:
Arganian 
Jan Zwanenburghof 13F
1063JK Amsterdam

 

3. Retourneren is niet kosteloos, deze kosten is voor de rekening van de klant.

4. Na ontvangst hebben we 3 dagen de tijd om het product te controleren en het bestelbedrag terug te storten.

5. Na terug storting sturen we een e-mail bevestiging dat uw bestelling (deels) is geannuleerd.

Wanneer u een product beschadigd heeft ontvangen kunt u dit melden bij onze klantenservice.
Er wordt dan indien mogelijk een vervangend product opgestuurd. Als dit niet mogelijk is wordt uw geld teruggestort.

Vragen over onze producten

Al onze oliën worden koudgeperst met een temperatuur niet hoger dan 40 graden. Met deze methode kunnen de voedingsstoffen en vitamines in de olie zelf worden vastgehouden zonder te worden geëxtraheerd, omdat er geen externe warmte wordt toegevoegd.

Nee absoluut niet! Onze producten zijn 100% natuurlijk, het productieproces gaat op een eerlijke manier waar geen gebruik wordt gemaakt van dieren. Daarnaast bevatten onze producten ook geen dierlijke producten/ingrediënten, hierdoor zijn onze producten ook geschikt voor veganisten.

Ja, onze oliën worden geperst door een gecertificeerde perserij uit Marokko.

Onze producten komen uit het zuiden van Marokko voornamelijk uit Agadir en omstreken. Onze producten nemen wij af van verschillende leveranciers om zo de kwaliteit hoog te houden, want wij willen alleen het beste kwaliteit.

Ja, dat kan, ook voor natuurlijke ingrediënten. Bepaalde stoffen kunnen de huid irriteren en beschadigen. Daarom raden wij aan om nieuwe producten altijd op de binnenkant van je elleboog te testen, zo weet je of je allergisch bent voor het product.